Grafika polska
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(1)
Forma i typ
Gry i zabawki
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dzieci i Młodzieży
(1)
Autor
Ginter Tomasz
(1)
Madaj Karol
(1)
Sachnowska Kamila
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Odbiorca
9-13 lat
(1)
Dzieci
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(9237)
Literatura amerykańska
(1819)
Literatura angielska
(1503)
Literatura francuska
(345)
Literatura szwedzka
(279)
Grafika polska
(1)
Literatura niemiecka
(245)
Literatura włoska
(152)
Literatura hiszpańska
(140)
Literatura norweska
(118)
Literatura kanadyjska
(116)
Literatura australijska
(114)
Film amerykański
(85)
Literatura duńska
(53)
Literatura irlandzka
(53)
Literatura belgijska
(36)
Literatura ukraińska
(31)
Literatura rosyjska
(29)
Film polski
(28)
Literatura fińska
(26)
Literatura czeska
(20)
Literatura szkocka
(20)
Film angielski
(19)
Film francuski
(17)
Literatura katalońska
(15)
Literatura holenderska
(13)
Literatura islandzka
(11)
Literatura argentyńska
(10)
Literatura japońska
(10)
Film niemiecki
(9)
Literatura meksykańska
(9)
Literatura nowozelandzka
(9)
Film australijski
(8)
Literatura austriacka
(8)
Literatura turecka
(8)
Literatura żydowska
(8)
Film chiński
(7)
Literatura flamandzka
(7)
Literatura południowoafrykańska
(6)
Film belgijski
(5)
Film duński
(5)
Literatura grecka
(5)
Literatura litewska
(5)
Literatura nigeryjska
(5)
Literatura walijska
(5)
Literatura węgierska
(5)
Film japoński
(4)
Film kanadyjski
(4)
Film szwedzki
(4)
Literatura chilijska
(4)
Literatura irańska
(4)
Literatura szwajcarska
(4)
Literatura słowacka
(4)
Film węgierski
(3)
Literatura afgańska
(3)
Literatura arabska
(3)
Literatura brazylijska
(3)
Literatura izraelska
(3)
Literatura kolumbijska
(3)
Literatura niderlandzka
(3)
Literatura portugalska
(3)
Film norweski
(2)
Film włoski
(2)
Literatura chorwacka
(2)
Literatura malezyjska
(2)
Literatura marokańska
(2)
Literatura rumuńska
(2)
Literatura urugwajska
(2)
Film amerykańska
(1)
Film brazylijski
(1)
Film bułgarski
(1)
Film czeski
(1)
Film islandzki
(1)
Film litewski
(1)
Film nowozelandzki
(1)
Film rosyjski
(1)
Film słowacki
(1)
Film turecki
(1)
Film ukraiński
(1)
Klasa 1.
(1)
Klasa 2.
(1)
Klasa 3.
(1)
Literatura białoruska
(1)
Literatura chińska
(1)
Literatura dominikańska
(1)
Literatura filipińska
(1)
Literatura hebrajska
(1)
Literatura indonezyjska
(1)
Literatura indyjska
(1)
Literatura iracka
(1)
Literatura jamajska
(1)
Literatura jemeńska
(1)
Literatura kenijska
(1)
Literatura koreańska
(1)
Literatura pakistańska
(1)
Literatura peruwiańska
(1)
Literatura portorykańska
(1)
Literatura rwandyjska
(1)
Literatura singapurska
(1)
Literatura sudańska
(1)
Temat
Gry edukacyjne
(1)
Gry planszowe
(1)
Historia
(1)
Symbole państwa
(1)
Znaki graficzne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(1)
1 wynik Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Znaj znak : gra edukacyjna / projekt gry Karol Madaj ; redakcja naukowa Kamila Sachnowska, Andrzej Zawistowski ; projekt graficzny Tomasz Ginter. - Warszawa : Instytut Pamięci Narodowej - Komisja Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu, copyright 2012. - 1 gra (132 karty do gry, 133 karty pomocnicze z opisem znaków, instrukcja] : karton, plastik, tektura, kolor ; w pudełku 8x21x21 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje).
Znaj Znak jest grą edukacyjną przeznaczoną dla dwóch graczy, w której wiedza przychodzi samoistnie podczas rozgrywki. Przy użyciu jednego kompletu kart w Znaj Znak" mogą grać jednocześnie nawet 32 osoby. W trakcie rozgrywki w Znaj Znak" gracze uczą się rozpoznawać symboliczne dla polskiej historii znaki, daty, postacie, miejsca, przedmioty Gra składa się ze 132 kart. Na każdej znajduje się 12 różnych symboli dotyczących najnowszej historii Polski. Jeżeli weźmiemy dowolne dwie karty i uważnie się im przyjrzymy, okaże się, że mają jeden wspólny symbol. 132 karty 133 symbole i zawsze tylko jeden wspólny znak na dwóch kartach. Gracz ma za zadanie jak najszybciej znaleźć ten wspólny symbol na dwóch leżących na stole kartach i podać jego nazwę. Jeżeli mu się to uda, swoją kartę oddaje przeciwnikowi. Jeżeli nie zna nazwy znaku, odwraca kartę, odczytuje definicję symbolu, a na stół wykłada nową kartę i gra toczy się dalej. Wygrywa ten, kto pierwszy pozbędzie się wszystkich kart z ręki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej