Gry i zabawki
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(41)
Forma i typ
Książki
(42463)
Proza
(12933)
Czasopisma
(5772)
Audiobooki
(1473)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(642)
Gry i zabawki
(41)
Komiksy i książki obrazkowe
(499)
Publikacje popularnonaukowe
(363)
Poradniki i przewodniki
(319)
Poezja
(250)
Filmy i seriale
(239)
Publikacje dydaktyczne
(238)
Publikacje naukowe
(56)
Komiksy i książki obrazkowe
(36)
Druki ulotne
(33)
Publikacje fachowe
(23)
Dramat (rodzaj)
(22)
Publikacje religijne
(17)
Albumy i książki artystyczne
(15)
Mapy
(12)
Publikacje informacyjne
(12)
Publikacje promocyjne
(8)
Literatura faktu
(4)
Artykuły
(1)
Muzyka
(1)
Pliki i bazy danych
(1)
Dostępność
dostępne
(25)
wypożyczone
(9)
nieokreślona
(6)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dzieci i Młodzieży
(40)
Autor
Knizia Reiner (1957- )
(6)
Andreani Jean-François
(2)
Benedetti Toussaint
(2)
Blanchot Denis
(2)
Chvátil Vlaada (1971- )
(2)
Cottereau Jacques
(2)
Gille-Naves Guillaume
(2)
Kucharska Nikola
(2)
Kučerovský Tomáš (1974- )
(2)
Polouchine Igor
(2)
Skowron Martyna
(2)
Almes Scott
(1)
Antoniak Marek
(1)
Basałyga Jarosław
(1)
Bauza Antoine (1978- )
(1)
Borsuk Karol (1905-1982)
(1)
Brons René
(1)
Campbell Dave
(1)
Cardouat Marie
(1)
Coimbra Miguel
(1)
Corleone Vittorio
(1)
Daujean Cyrille
(1)
Delval Julien
(1)
Ehrhard Dominique
(1)
Galińska Barbara
(1)
Ginter Tomasz
(1)
Gravel Sophie
(1)
Gruhl Ken
(1)
Kalicki Klemens
(1)
Kiesling Michael (1957- )
(1)
Kijak Karolina Agata
(1)
Konrad Robert (ilustracje)
(1)
Kordowski Bartłomiej
(1)
Kołecki Stefan
(1)
Kożyczkowska Magda
(1)
Larek Tomek
(1)
Locke Gary
(1)
Maciejewski Jakub (1984- )
(1)
Madaj Karol
(1)
Mathäus Doris (1963- )
(1)
Mclver Adam P
(1)
Michalak Krzysztof
(1)
Moon Alan R
(1)
Pogorzelska Julia
(1)
Posner Jeremy
(1)
Quilliams Chris
(1)
Roubira Jean-Louis
(1)
Rychel Piotr
(1)
RüttingerJohann
(1)
Sachnowska Kamila
(1)
Schneider Jason
(1)
Sielicki Jan
(1)
Skuba Alicja
(1)
Socha Piotr
(1)
Socha Piotr (1966- )
(1)
Szewerniak Michał
(1)
Szymanowicz Maciej
(1)
Szymanowicz Maciej (1976- )
(1)
Wojtkowiak Przemysław
(1)
Woźniak Łukasz
(1)
Zoch Klaus (1953- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(21)
2010 - 2019
(19)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(30)
1901-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(41)
Język
polski
(41)
Odbiorca
Dzieci
(29)
Dorośli
(13)
Młodzież
(12)
9-13 lat
(3)
6-8 lat
(2)
0-5 lat
(1)
14-17 lat
(1)
Przynależność kulturowa
Grafika polska
(1)
Temat
Mitologia grecka
(2)
Azulejos
(1)
Budownictwo
(1)
Gry edukacyjne
(1)
Gry planszowe
(1)
Historia
(1)
Hodowla zwierząt
(1)
Kalambury
(1)
Kicia Kocia (postać fikcyjna)
(1)
Kupcy
(1)
Mozaika
(1)
Obrazki
(1)
Parki narodowe
(1)
Percepcja wzrokowa
(1)
Planowanie
(1)
Pociągi
(1)
Policjanci
(1)
Postacie historyczne
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Przestępczość zorganizowana
(1)
Przyroda
(1)
Siedem cudów świata
(1)
Starożytność
(1)
Symbole państwa
(1)
Tajni współpracownicy policji
(1)
Układanki
(1)
Województwa
(1)
Zamki i pałace
(1)
Znaki graficzne
(1)
Żółwie
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Portugalia
(1)
Starożytny Bliski Wschód
(1)
Starożytny Egipt
(1)
Starożytny Rzym
(1)
Gatunek
Gry i zabawy umysłowe
(23)
Gry planszowe
(22)
Gry w karty
(6)
Gry edukacyjne
(3)
Gry i zabawki
(3)
Plansze do gry
(2)
Układanki
(2)
Gry strategiczne
(1)
Gry w kości
(1)
Karty do gry
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(24)
Architektura i budownictwo
(1)
Kultura i sztuka
(1)
41 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Reakcja łańcuchowa : dołącz ogniwo / Reiner Knizia - Warszawa : Egmont Polska, ©2023. - 1 gra (90 kwadratowych kafelków, 20 żetonów bonusowych, 4 tajne żetony koloru) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 19x12x4 cm + instrukcja (5, [1] strona : ilustracje ; 17 cm).
Reakcja łańcuchowa Im dłuższa, tym lepsza! Dopasuj do siebie symbole na kafelkach, aby uruchomić reakcję łańcuchową i zdobywać punkty. Im dłuższa reakcja, tym lepiej! Każdy ruch to łamigłówka wymagająca spostrzegawczości i planowania. Znalezienie najlepszej opcji dostarcza wielkiej satysfakcji. Dzięki małemu pudełku i szybkiej rozgrywce to idealna gra do zabrania w podróż.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Na ratunek! / Stefan Kołecki ; ilustracje: Maciej Szymanowicz. - Warszawa : Egmont, 2017. - 1 gra (16 pojazdów ratunkowych, 24 kafelki wypadków, 4 kafelki fałszywych alarmów, 16 żetonów alarmu, 4 znaczniki zakazu) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 12 cm x 19 cm x 3,5 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje ; 18 cm).
Forma i typ
Odbiorca
Temat
Gatunek
Wyślij na ratunek odpowiedni pojazd i zostań bohaterem swojej okolicy! Pożar! Kolizja! Napad! W grze „Na ratunek” gracze wysyłają swoje pojazdy ratunkowe do różnych wypadków. Za każdą udaną akcję zdobywają punkt zwycięstwa. Muszą się jednak wystrzegać fałszywych alarmów. Gdy zdobędą ich zbyt dużo, odpadną z gry! Wygra gracz, który jako ostatni pozostanie w grze lub zdobędzie najwięcej kafelków – punktów zwycięstwa. Gracze ćwiczą pamięć i spostrzegawczość, a przy okazji uczą się, jak reagować w niebezpiecznych sytuacjach. .
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Znaj znak : gra edukacyjna / projekt gry Karol Madaj ; redakcja naukowa Kamila Sachnowska, Andrzej Zawistowski ; projekt graficzny Tomasz Ginter. - Warszawa : Instytut Pamięci Narodowej - Komisja Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu, copyright 2012. - 1 gra (132 karty do gry, 133 karty pomocnicze z opisem znaków, instrukcja] : karton, plastik, tektura, kolor ; w pudełku 8x21x21 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje).
Znaj Znak jest grą edukacyjną przeznaczoną dla dwóch graczy, w której wiedza przychodzi samoistnie podczas rozgrywki. Przy użyciu jednego kompletu kart w Znaj Znak" mogą grać jednocześnie nawet 32 osoby. W trakcie rozgrywki w Znaj Znak" gracze uczą się rozpoznawać symboliczne dla polskiej historii znaki, daty, postacie, miejsca, przedmioty Gra składa się ze 132 kart. Na każdej znajduje się 12 różnych symboli dotyczących najnowszej historii Polski. Jeżeli weźmiemy dowolne dwie karty i uważnie się im przyjrzymy, okaże się, że mają jeden wspólny symbol. 132 karty 133 symbole i zawsze tylko jeden wspólny znak na dwóch kartach. Gracz ma za zadanie jak najszybciej znaleźć ten wspólny symbol na dwóch leżących na stole kartach i podać jego nazwę. Jeżeli mu się to uda, swoją kartę oddaje przeciwnikowi. Jeżeli nie zna nazwy znaku, odwraca kartę, odczytuje definicję symbolu, a na stół wykłada nową kartę i gra toczy się dalej. Wygrywa ten, kto pierwszy pozbędzie się wszystkich kart z ręki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wsiąść do pociągu : Europa / Alan R. Moon, ilustracje Julien Delval, projekt graficzny Cyrille Daujean. - Gdańsk : Rebel, [2022]. - 1 gra (plansza przedstawiająca mapę Europy, 240 kolorowych wagoników, 15 kolorowych Dworców, 110 kart Wagonów, 46 kart Biletów, 5 drewnianych znaczników punktacji) : karton, tektura, plastik, drewno ; w pudełku 30x30x7 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje; 29 cm).
Od urwistych wzgórz Edynburga po słoneczne nabrzeża Stambułu, z dusznych alej Pampeluny do wietrznego Berlina - Wsiąść do pociągu: Europa zabierze cię w wielką podróż przez wielkie miasta Starego Kontynentu u progu zeszłego stulecia. Czy odważysz się przebyć mroczne tunele Szwajcarii? Wsiądziesz na pokład promu przemierzającego Morze Czarne? Wzniesiesz dumne dworce w stolicach imperiów? Następne posunięcie może uczynić Cię największym magnatem kolejowym Europy! Pakuj walizki, wołaj bagażowego i wsiądź do pociągu! Wsiąść do Pociagu: Europa to gra familijna o wielkiej, kolejowej przygodzie. Uczestnicy zbierają karty przedstawiające wagony i używają ich by budować dworce, pokonywać tunele, wsiadać na promy i zajmować trasy kolejowe jak Europa długa i szeroka. To prosta i elegancka planszówka, której można nauczyć się w 5 minut. Zapewni dobrą zabawę całej rodzinie, niezależnie od wieku i stopnia zaawansowania uczestnków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci i Młodzieży
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dixit : obraz jest wart tysiąca słów / Jean-Louis Roubira ; ilustracje Marie Cardouat i Pierô. - Gdańsk : Rebel, 2021. - 1 gra (84 karty, 8 tarcz do głosowania, 8 drewnianych króliczków, plansza, na którą składają się: tor punktacji, 8 miejsc na karty, zasady punktowania) : karton, tektura, drewno, kolor ; w pudełku 28x28x6 cm + instrukcja+ dodatek 84 karty.
Forma i typ
Odbiorca
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Z Dixit Odyssey odkryjesz na nowo magiczny świat Dixit - najczęściej nagradzanej gry ostatnich lat. Daj ponieść się wyobraźni, odkrywając tajemnice nowych kart. Tylko uważaj, żeby nie wpaść w pułapki zastawiane przez innych graczy! Razem wyruszcie na poszukiwanie nowych, zaczarowanych światów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci i Młodzieży
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. Gry
Gra planszowa
W koszyku
Zeus / autor Jason Schneider ; ilustracje Gary Locke. - Warszawa : Wydawnictwo Nasza Księgarnia, copyright 2018. - 1 gra (40 kart wspinaczki, 16 kart greckich bogów, Figurka Zeusa, Płytka punktacji, 5 żetonów punktacji) : karton, tektura, kolor ; 14x14x4 cm + instrukcja.
Gracze wspinają się na Olimp – grecką górę bogów. Chcą dostarczyć na jej szczyt posąg Zeusa. Podczas wspinaczki będzie on przechodzić z rąk do rąk. Staraj się, aby w momencie dotarcia na szczyt posąg był w twoich rękach!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kroniki zamku Avel / autor gry Przemek Wojtkowiak ; ilustracje Bartłomiej Kordowski ; instrukcja Janek Sielicki. - Gdańsk : Rebel, [2022]. - 1 gra (15 kafli planszy, tor księżyca, żeton astrolabium, 3 znaczniki murów, 1 żeton herbu Avelu, 27 żetonów monet, 3 żetony księżycowych pieczęci, 3 żetony pułapek, 4 planszetki bohaterów, 8 kości bohaterów, 1 tarcza wytrzymałości Monstrum, 25 żetonów ekwipunku, 30 żetonów potworów, bloczek z ilustracjami bohaterów, 4 pionki kraterów, 3 żetony kraterów, 1 almanach, dwustronna mapa gwiazd, pomoc gracza, 5 kości potworów, 10 znaczników obrażeń, 4 żetony akcji, 20 znaczników wytrzymałości, 4 żetony akcji, 12 znacznikó wykorzytania ekwipunku, worek na ekwipunek) : karton, tektura, papier, plastik, drewno, bawełna, kolor ; w pudełku 28x28x8 cm + instrukcja (20 stron : ilustracje ; 25 cm).
Oparta na współpracy gra planszowa dla całej rodziny, w której wcielamy się w bohaterów i bohaterki odpowiedzialnych za uratowanie magicznej krainy. Podczas rozgrywki stworzymy własne postacie o unikalnych imionach i specjalnym ekwipunku, a następnie będziemy eksplorować świat, poruszając się po modułowej planszy. W czasie podróży napotkamy wiele niebezpieczeństw, z którymi będzie trzeba walczyć, a każde zwycięstwo przyniesie nam określoną nagrodę: nową broń, zbroję, eliksiry i złoto. Zgromadzone dobra pozwolą nam przygotować się do finałowego starcia z Monstrum, które zagraża królestwu Avel.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Pizza XXL / autor gry Łukasz Woźniak ; ilustracje Maciej Szymanowicz. - [Warszawa] : Egmont Polska ; [2019]. - 1 gra (16 dwustronnych kafelków składników, 15 dwustronnych kafelków pizz : karton, papier, kolor ; w pudełku 13x20x4 cm +instrukcja.
„Pizza XXL” to niesamowicie smakowita rozgrywka i jednocześnie jedna z ciekawszych gier imprezowych ostatnich lat. Doskonała zarówno dla młodszych, jak i starszych graczy. Gwarantuje szybkie tempo i pozytywne emocje. Każdy gracz musi przygotować jak najwięcej pysznych pizz. Obserwujcie, jakie składniki pojawiają się na stole i błyskawicznie zamawiajcie je do swojej pizzy. Uważajcie na wszędobylskie muchy! Najbardziej spostrzegawczy i najszybszy gracz, który najszybciej zaklepie gotową pizzę, zdobywa punkt. Grać można w dwóch nietypowych wariantach: - imprezowym - pamięciowym Każda rozgrywka wymaga spostrzegawczości i refleksu, dzięki czemu jest dynamiczna i zapewnia doskonałą rozrywkę przy jednoczesnym treningu szarych komórek.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Skubane kurczaki / Klaus Zoch ; [ilustracje Doris Mathäus ; tłumaczenie Alicja Skuba, Jakub Maciejewski, Magda Gamrot]. - Gdańsk : Rebel, 2022. - 1 gra (24 kafelki jajek, 12 ośmiokątnych kafelków wybiegu dla kur, 4 figurki kur (2 kwoki, 2 koguty), 4 pióra z ogonów) : drewno, tektura, kolor ; w pudełku 30x30x7 cm + instrukcja (3, [1] strona : ilustracje ; 27 cm).
Podczas gry w Skubane kurczaki staramy się zapamiętać położenie obrazków na kafelkach wybiegu, co umożliwia nam ruch, a ten z kolei przybliża nas do oskubania przeciwników! Kura, która jako pierwsza oskubie pozostałe, wygrywa, a ten, kto ma dziurawą pamięć… skończy z łysym kuperkiem!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci i Młodzieży
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
5 sekund. - Gdynia : Trefl, copyright 2011. - 1 gra (372 karty z pytaniami (744 pytania), 6 kart "Następny", 6 kart "Zmiana", 6 pionków do gry, 1 plansza do gry, 1 specjalny czasomierz) : karton, plastik, kolor ; 26x26x8 cm + instrukcja ([4] strony ; 21 cm).
Forma i typ
Odbiorca
Gatunek
Z pewnością bez trudu jesteś w stanie wymienić 3 rasy psów - ale czy dasz radę to zrobić pod presją czasu? Masz pięć sekund, a pozostali gracze tylko czekają na Twoje potknięcie! Czas nie jest Twoim sprzymierzeńcem, dlatego mówisz co ci ślina na język przyniesie. Podajesz czasem dziwaczne, czasem śmieszne odpowiedzi, podczas gdy kulki szybko mkną w dół spirali specjalnego czasomierza. Kiedy szczęście Ci sprzyja, masz możliwość wymigania się od pytania, albo zadania go przeciwnikowi. To świetna zabawa, gdy gracze próbują dojść do mety w możliwie najszybszym tempie. "5 sekund" - szalona i zabawna gra dla rodziny i przyjaciół!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci i Młodzieży
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
BrainBox : Obrazki / The Green Board Game. - Gdańsk: Wydawnictwo Rebel, ©2022. - 1 gra (55 kart, klepsydra, kostka) : plastik, tektura, kolor ; w pudełku 12x12x12 cm.
(Zabawa, nauka, rozwój)
Forma i typ
Odbiorca
Temat
Dziedzina i ujęcie
Zaprojektowane z myśla o młodszych i starszych umysłach, gry z serii BrainBox zabiorą Was w ekscytującą podróż rozwijającą spostrzegawczość i pamięć. W pudełku znajdziecie 55 kart obrazkami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
BrainBox : Polska / The Green Board Game. - Gdańsk: Wydawnictwo Rebel, ©2022. - 1 gra (55 kart, klepsydra, kostka) : plastik, tektura, kolor ; w pudełku 12x12x12 cm.
(Zabawa, nauka, rozwój)
Zaprojektowane z myśla o młodszych i starszych umysłach, gry z serii BrainBox zabiorą Was w ekscytującą podróż rozwijającą spostrzegawczość i pamięć. W pudełku znajdziecie 55 kart z 440 pytaniami, które przybliżą dzieciom polskie postaci historyczne, zabiora je w podróż przez wszystkie 16 województw i pokażą im znane zabytki oraz pomniki przyrody. Dzięki ilustrowanym kartom nauka o kulturze, hstorii i przyrodzie Polski zamienia się w świetna zabawę dla całej rodziny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Cortex : wyzwania. - Gdańsk : Rebel, 2017. - 1 gra 90 kart (74 karty testów, 6 kart wyzwań, 10 kart faktur z wytłoczeniami), 6 układanek z obrazkiem mózgu (razem 24 części) : karton, kolor ; w pudełku 14x5x14 cm + instrukcja (6 stron : ilustracje kolorowe ; 13 cm).
Zabierz swój mózg na salę gimnastyczną i podejmij wyzwanie, jakim jest rozgrywka w Cortex! Ta szybka i wesoła gra pozwoli Ci wzmocnić pamięć, refleks i logiczne myślenie, jednocześnie dając masę frajdy! Będziecie rywalizować ze sobą, szybko zgadując odpowiedzi na 8 rodzajów wyzwań, które rozwijają różne funkcje ludzkiego mózgu. Za prawidłowe odpowiedzi otrzymajacie części układanki, a pierwsza osoba, która zdobędzie wszystkie 4 części i ukończy swój obrazek mózgu, zostanie zwycięzcą.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Gorący ziemniak : myśl, kojarz, rzucaj! - Chwaszczyno: Z. P. Aleksander Potr Pundzis., [2017]. - 1 gra (1 plansza do gry, 1 gorący ziemniak, 110 kart pytań, 4 pionki, 1 bączek) : karton, tektura, kolor ; 29x19x5 cm + instrukcja.
Przygotujcie się, bo zaraz to sprawdzicie. W tej grze masz tylko kilka chwil, by wymyślić odpowiedź na pytanie i rzucić Gorącego Ziemniaka przeciwnikowi. Pozbądź się ziemniaka zanim upłynie czas i się sparzysz. Odpowiadaj szybko, rzucaj celnie, łap dokładnie i nie spadnij na sam dół planszy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kalambury : wielkie emocje, wielkie zgadywanie. - Chwaszczyno : Z.P. "Alexander" Piotr Pundzis, [2014]. - 1 gra (dwustronne karty - 55 szt., plansza, pionki do gry - 3 sztuki, kostka do gry, żetony - 60 szt., notes, klepsydra : karton, tektura, kolor ; 19x29x4 cm. +instrukcja.
Forma i typ
Odbiorca
Temat
Dziedzina i ujęcie
W drużynowej grze „Kalambury” wygrywa zespół, w którym gracze najlepiej potrafią przedstawić (za pomocą gestów lub rysunku) i najszybciej odgadnąć hasło wskazane na losowanej karcie. Gra skierowana jest jednocześnie do dzieci i dorosłych, może być pretekstem do świetnej, pełnej humoru i emocji zabawy rodzinnej. W tej grze zwyciężyć może każdy, ważny jest refleks i umiejętność kojarzeń.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci i Młodzieży
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. Gry
Gra planszowa
W koszyku
Ogień i lód : gra strategiczna. - Szczecin : Dante ; Teramo : Lisciani, [2022]. - 1 gra (1 plansza, 88 dwustronnych żetonów, 2 karty z punktacją i żetonami, 3 karty światów, materiałowy woreczek) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 39x29x6 cm +instrukcja.
(LuDo Teca: Gry rodzinne)
Forma i typ
Odbiorca
Gatunek
Jeśli szukasz gry strategicznej dla dwóch osób, Ogień i Lód jest dla Ciebie! Zaledwie kilka prostych zasad, które zapewnią ekscytujące wyzwanie między dwoma światami! Dokładaj żetony wybranej przez siebie armii, zdobywaj wojska przeciwnika i podejmij wyzwanie, które może wygrać tylko jeden!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Panic Tower. - Szczecin : Dante ; [2022]. - 1 gra (60 klocków, 104 karty, 17 żetonów, 1 plansza) : karton, tektura, kolor, drewno ; w pudełku 27x27x7 cm +instrukcja.
Forma i typ
Odbiorca
Gatunek
Weź kartę i ułóż klocki, tak by wieża się nie zawaliła. Czy dasz radę przenieść ją na inne pole? Umieść wieże jedna na drugiej i zbuduj swoją Panic Tower!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci i Młodzieży
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. Gry
Gra planszowa
W koszyku
Story Cubes : classic. - Gdańsk : Rebel, © 2020. - 1 gra (9 kości) ; w pudełku metalowym 9x9x3cm + instrukcja (4 strony : ilustracje ; 6 cm).
Opowiadaj historie o ludziach i bogach, o tym, jak odnaleźli legowisko smoka, jak oczarowali mityczne stworzenia... Odkryj magię kostek Rory's Story Cubes dzięki wydaniu Mystery!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci i Młodzieży
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. Gry
Gra planszowa
W koszyku
Story Cubes : fantasia. - Gdańsk : Rebel, © 2020. - 1 gra (9 kości) : w pudełku 9x9x3 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje ; 6 cm).
Forma i typ
Odbiorca
Gatunek
Oto prosta w założeniach i jednocześnie genialna gra, która dostarczy Wam wiele radości, stanowiąc przy tym doskonały trening pomysłowości i wyobraźni. Story Cubes to 9 estetycznie wykonanych, sześciennych kostek, z których każda zawiera na ściankach odmienny zestaw ilustracji inspirujących do tworzenia własnych, oryginalnych opowieści.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Story Cubes : mystery. - Gdańsk : Rebel, © 2020. - 1 gra (9 kości) : w pudełku metalowym 9x9x3 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje ; 6 cm).
Forma i typ
Odbiorca
Gatunek
Oto prosta w założeniach i jednocześnie genialna gra, która dostarczy Wam wiele radości, stanowiąc przy tym doskonały trening pomysłowości i wyobraźni. Story Cubes to 9 estetycznie wykonanych, sześciennych kostek, z których każda zawiera na ściankach odmienny zestaw ilustracji inspirujących do tworzenia własnych, oryginalnych opowieści.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej