Gry planszowe
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(3)
Forma i typ
Książki
(2)
Gry i zabawki
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(1)
Wypożyczalnia dla Dzieci i Młodzieży
(2)
Autor
Bułacki Światosław
(1)
Dutkiewicz Mieczysław
(1)
Fuchs Michael
(1)
Ginter Tomasz
(1)
Haase Konrad
(1)
Januszkowa Samira
(1)
Madaj Karol
(1)
Sachnowska Kamila
(1)
Wodziczko Witold
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Odbiorca
9-13 lat
(1)
Dzieci
(1)
Przynależność kulturowa
Grafika polska
(1)
Temat
Kobieta
(1608)
Powieść amerykańska
(1538)
Rodzina
(899)
Powieść angielska
(848)
Przyjaźń
(842)
Gry planszowe
(-)
Tajemnica
(835)
Miłość
(774)
Literatura dziecięca polska
(563)
Opowiadanie polskie
(521)
Śledztwo i dochodzenie
(521)
20 w.
(491)
Relacje międzyludzkie
(488)
Powieść młodzieżowa polska
(475)
Zabójstwo
(460)
Literatura młodzieżowa polska
(446)
Poezja polska
(403)
Sekrety rodzinne
(389)
Rodzeństwo
(371)
Zwierzęta
(369)
Małżeństwo
(353)
II wojna światowa (1939-1945)
(346)
Policjanci
(343)
Nastolatki
(334)
Literatura polska
(323)
Trudne sytuacje życiowe
(302)
Powieść polska
(300)
Opowiadanie dziecięce polskie
(286)
Osoby zaginione
(284)
Dziewczęta
(278)
Magia
(275)
Wybory życiowe
(253)
Historia
(252)
Dzieci
(245)
Matki i córki
(235)
Relacja romantyczna
(231)
Wojna 1939-1945 r.
(228)
Uczucia
(220)
Żydzi
(217)
Życie codzienne
(205)
Uczniowie
(198)
Uprowadzenie
(198)
Dziecko
(193)
Dziennikarze
(193)
Pamiętniki polskie
(193)
Język polski
(192)
Psy
(190)
Przestępczość zorganizowana
(189)
Wojsko
(189)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(188)
Koty
(185)
Poszukiwania zaginionych
(185)
Boże Narodzenie
(183)
Seryjni zabójcy
(179)
Dramat polski
(175)
Powieść francuska
(163)
Ludzie a zwierzęta
(161)
Polacy za granicą
(157)
Pisarze polscy
(155)
Władcy
(154)
Powieść młodzieżowa angielska
(152)
Publicystyka polska
(152)
Zemsta
(151)
Poezja dziecięca polska
(147)
Wakacje
(144)
Podróże
(140)
Dziadkowie i wnuki
(138)
Literatura młodzieżowa amerykańska
(135)
Polska
(133)
Prywatni detektywi
(129)
Zakochanie
(127)
Arystokracja
(123)
Ojcowie i córki
(123)
Literatura
(120)
Chłopcy
(117)
Marzenia
(111)
Pisarze
(111)
Lekarze
(110)
Ludzie bogaci
(110)
Kultura
(107)
Fantastyka
(106)
Wychowanie w rodzinie
(104)
Politycy
(100)
Kradzież
(99)
Literatura młodzieżowa angielska
(99)
Szczęście
(98)
Wsie
(98)
Filozofia
(97)
Powieść niemiecka
(97)
Sztuka
(96)
Powieść młodzieżowa niemiecka
(95)
Opowiadanie dziecięce amerykańskie
(94)
Prowincja
(94)
Kłamstwo
(93)
Polityka
(91)
Zabójstwa seryjne
(91)
Powieść norweska
(90)
Spisek
(90)
Mężczyzna
(89)
Czarownice i czarownicy
(88)
Literatura dziecięca angielska
(88)
Gatunek
Książki zabawki
(1)
Wydawnictwa dla dzieci
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci i Młodzieży
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 82-93 0 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Znaj znak : gra edukacyjna / projekt gry Karol Madaj ; redakcja naukowa Kamila Sachnowska, Andrzej Zawistowski ; projekt graficzny Tomasz Ginter. - Warszawa : Instytut Pamięci Narodowej - Komisja Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu, copyright 2012. - 1 gra (132 karty do gry, 133 karty pomocnicze z opisem znaków, instrukcja] : karton, plastik, tektura, kolor ; w pudełku 8x21x21 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje).
Znaj Znak jest grą edukacyjną przeznaczoną dla dwóch graczy, w której wiedza przychodzi samoistnie podczas rozgrywki. Przy użyciu jednego kompletu kart w Znaj Znak" mogą grać jednocześnie nawet 32 osoby. W trakcie rozgrywki w Znaj Znak" gracze uczą się rozpoznawać symboliczne dla polskiej historii znaki, daty, postacie, miejsca, przedmioty Gra składa się ze 132 kart. Na każdej znajduje się 12 różnych symboli dotyczących najnowszej historii Polski. Jeżeli weźmiemy dowolne dwie karty i uważnie się im przyjrzymy, okaże się, że mają jeden wspólny symbol. 132 karty 133 symbole i zawsze tylko jeden wspólny znak na dwóch kartach. Gracz ma za zadanie jak najszybciej znaleźć ten wspólny symbol na dwóch leżących na stole kartach i podać jego nazwę. Jeżeli mu się to uda, swoją kartę oddaje przeciwnikowi. Jeżeli nie zna nazwy znaku, odwraca kartę, odczytuje definicję symbolu, a na stół wykłada nową kartę i gra toczy się dalej. Wygrywa ten, kto pierwszy pozbędzie się wszystkich kart z ręki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci i Młodzieży
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej